Acerca do libro publicado por Véspera de Nada: solicitudes, reseñas, críticas, presentacións, suxestións, erratas, preguntas...
por Osoe » 26 Ago 2014, 14:44
Teño a guía e está a parecerme moi interesante. A mágoa é que non teño moito tempo para poder ler e avanzo moi lentamente. Escoito moitos podcast e audiolibros mentres traballo e sería xenial podela tamén escoitar. Creo que axudaría moito na difusión do que nela se aporta, xa que supoño que a moitas persoas lles pasará coma min.
Deixo ahí a suxerencia por si acaso fora posible. Igual entre varias persoas se podería facer. Pola miña parte non teño experiencia sobre como facelo pero si se pudiera levar a cabo contade coa miña humilde colaboración para o que pudiera facer.
Noraboa polo prexecto. Creo que podemos estar ou non dacordo con que na guía se propón pero o realmente valioso e fomentar o debate e a difusión para que as propostas se vaian moldeando a través de pasar de persoa a persoa.
-
Osoe
-
- Mensaxes: 4
- Rexistrado: 26 Ago 2014, 07:23
por VesperaDeNada » 26 Ago 2014, 18:07
Grazas pola idea, e benvida ao foro, Osoe
Acerca do que propós vóullelo comentar aos compañeiros a ver qué opinan e que che respondan aquí mesmo.
-
VesperaDeNada
- Administrador do Sitio
-
- Mensaxes: 94
- Rexistrado: 28 Feb 2014, 11:04
por Casdeiro » 09 Mai 2015, 08:59
Preparándome para o peor escenario, mentres laboro para construír o mellor dos posibles.
-
Casdeiro
- Socio/a
-
- Mensaxes: 262
- Rexistrado: 08 Mar 2014, 19:32
-
Volver a A 'Guía para o Descenso Enerxético'
Quen está en liña
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados